728x90 AdSpace

Sıcak Sıcak

27 Nisan 2014 Pazar

Geceler Hep SEN(sizlik)!



İstesem bütün gece seni düşünebilirim ama bu gece düşünmeyeceğim(!)
"Nedendiye sorma, sadece  bu gece bir şeyler  yazmak istedim
Seni biraz da böyle tarif etmek istedim...

Seni öyle yerlere koymuşum ki, indirip başkasına bakamıyorum bile...
Bilmem yapabilirimiyim… Bende tarifi zor bir yerdesin...

Öyle düşünüyorum da;
Seni bi kez daha görmek isterdim.O güzel gözlerine bakarak. Bir kez daha "Merhaba, nasılsın?" diye sormak isterdim. Cevap vermeni beklerdimmuhtemelen sen  gözlerini benden kaçırırıdınutanırdın  bunu o kadar çok hayal ettim kikaç kere olduğunu saymayı bıraktım artık.

Bunların  hiç biri olmayacak artık biliyorum ama  hayal kurmak iyi geliyor be o kadarına da  izin ver artık bunu bari çok görme...

Aldığım yaralar hep senden.Kalbim kabuk bağladı düşmekten.
Sussun diyorum bazen herkes sussun.Sadece şehri dinlemek istiyorum.Ve yalnızca izlemek;
"Kendi Hayal Kırıklıklarımı"

"Hayatının neresindeyim?" diye sormuştum ya hani. Sende cevap vermiştin "Çizdiğim resimde sana yer yok" diye. Ozaman çok üzülmüştüm,  sana söylemedim ama  söylesem  benle konuşmazdın  muhtemelen. Bilirim sende benim üzülmemi istemezsin ya da ben öyle düşünüyorum... 

 Hayallerinde neden benim  yerim yok ki?  Neden olmasınBelki  beni hiç görmediğinden,  yüz yüze  konuşmadığından  böyle, Belki o adam benim  nerden biliyorsunneden bu kadar  sabit fikirilisin 
Senin için bi anlam ifade etmesede Neden neden  die bi sürü soru sorabilirim...Bu gece gene geldiler bana ve bir gün daha attım sensizlik kumbarasına...
Öyle biriktirmeye kararlıyım...

Hani olur ya.
Hep rüzgar esiyordu
Kaptırıp kendimizi gidebilseydik
Belki daha hızlı
Belki
Daha hızlı geçerdi acılarımız
Neye acıyorsak artık
Uyumuyorsun şu an biliyorum, kimi düşünüyorsun neyle uğraşıyorsun  hiç bi fikrim yok.
Diyorum ki;
Sadece bir kez olsun beni düşünmeni isterdim.

Mutlu olmak çok küçük...
Acı çekmek çok büyük...
Bir sabah uyandığımda senden bir mesaj gelsin, "Günaydınyazsın mesela.Başka birşeye  gerek mi var ki mutlu olma adına...

Sesler birer birer kayboluyor
Yerini bir takım sessizlikler almış
Ama içten değil, dıştan bir sessizlik
Soğuk bir sessizlik, kimsesiz rüzgarlar arasında üşümüş, kalmış 
Benim sana ihtiyacım var ama  senin bundan  haberin bile yok 

Ben seninle olsun isterim, sen başkasıyla
Bir şans vermezsin bana biliyorum
Umut etmek bi gece daha rahat uyumamı sağlıyor ama.

Bana  "Güzel şeyler hayal et" derdin.
U
yuyamıyorum

Benim hayalimde ki tek güzel şey SENDİN 
ama  yoktun.
Uyuyamıyorum...

Sen yoksun diye de zaman durmuyor ya
A
kıyo işte...
B
ak gene gece oldu.

Düştün yine aklımın odalarına...
Kendimle  konuşmaya başladım.
Dolanıp duruyorum,karanlık odamda...
Geceler Hep SEN(sizlik)!
  • Başlık : Geceler Hep SEN(sizlik)!
  • Bir Kalemde Yazan :
  • Tarih/Saat : 10:47
  • Etiketler :
  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Sayfa Üstüne Zıpla