728x90 AdSpace

Sıcak Sıcak

12 Haziran 2014 Perşembe

Asılı Kalan Hikayeler



Kaç yaşında başladı hikayeniz sizin ?

Benim hikayem bir bodrum katında başlamıştı.


Tırnaklarımın arasındaki düşler bir bodrum katında canhıraş çığlıklar eşliğinde dünyaya gelmişti. Ojelerimi dişlerimle parçalamıştım.

 Başka bir kentin tozunu yuttuğum o yirmili yaşlarımın başında.

 24 yaşındayım şimdi. Boğazımdaki tozlar daha kaç zaman sonraya kadar genzimi yakacak ?

Şüphesiz ki ilk hikayenizin başladığı yerde, hikayenizi sonlandırırken.

Kendime hep sancısız bir ölüm hayal etmiştim ben. Ölürken bari, canım yanmamalıydı. Kafamı sık sık mengene arasında sıkıştırmışlar hissi cereyan ederdi zaten.
Yeterince düşsel sancı çekiyordum/çektim.

Gürültülü patırtılı iç dünyamdaki bir gergefi andıran zemin ayaklarımın altından kayıyor sanki.
İyi ve kötü arasında sıkışıp kaldığım meçhul zamanların ertesindeyim.

 Bilmediğim bir dilde kaçıyorum senden.
Asılı Kalan Hikayeler
  • Başlık : Asılı Kalan Hikayeler
  • Bir Kalemde Yazan :
  • Tarih/Saat : 02:36
  • Etiketler :
  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

2 yorum:

  1. başka bir dilde kaçmıyorsun. belki de kaçmak bildiğin en iyi dil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de kaçmak bildiğim tek dil.

      Sil

Sayfa Üstüne Zıpla