728x90 AdSpace

Sıcak Sıcak

24 Ocak 2014 Cuma

Kendime Mektup

Hayatıma iyi ya da kötü şeylerin girmesine izin veren bendim.Aynı zamanda iyi ve ya kötü pek çok şeyin hayatıma girmesini ben istemedim...
Kimi zaman karşıma çıkan fırsatları,insanları değerlendirmedim.Elimin tersiyle ittim bile...
Bazı kötü zamanlarda da başkalarının eline verdim dümeni ürkekçe.Onlar nereyi istiyorlarsa oraya gittim.O yolu takip ettim.Kendi kararlarımı veremedim.
Çok kötü bir insan oldum, gerçekten kötüydüm.Bencildim...
Ama ben sadece "ben" dim kimseye özenmedim.Patavatsızlık yapmadım ama açık sözlüydüm...
Çok eğlendim, çok güldüm, çok şımardım ama geceleri uykumun kaçıp, çıkıp balkona bir sigara yaktığım günlerde...O sahte gülüşlerin ardında yapayalnız ağlayan bir tek ben vardım işte...
Çok kişinin canını acıttım, çok kişinin ahını aldım ama kimsenin arkasından gülmedim.
Hayatımın kontrolü nefsimde değil bende. Evet, şimdiye kadar ona vermiştim kontrolü, o da bana çeşitli kötülük ve çirkinlikleri çekmişti.
Karanlıkta kaldığımda ışığı açan hep ben oldum,ne arkadaşlarım, ne dostlarım, ne de ailem.Zaten sizi sizden iyi kimse bilemez.
Herkesin sırları vardır daha hiç kimseye söyleyemediği.Herkes çaresiz kalmıştır, bir başına, gerçekten yapayalnız...
Çok sevdim,aldatıldım.Düştüm, yaralarım iyileşmeden tekrar düştüm.Ama kalktığımda bana giydirdikleri o herşeyi güzel gösteren gözlüğü düşürmüştüm.Gözlerimi açtığımda herşeyinde o kadar güzel olmadığını gördüm.
Hatalar olgunlarştırır insanı derler ama ben öyle demiyorum "Hatalar gözünüzü açar".
Eskiden gördüklerinizle şimdi gördüklerinize inanıp inanmamak size kalır...

Artık frenden çektim ayağımı...Direksiyonda bende.Nereye istersem oraya gidecek bu araba...
"Olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu" demiş ya Hamlet oyununda Shakespeare.
Hayatımda iyi ve güzel şeyler görmek istiyorum.
Hayatıma iyi ve güzel şeylerin girmesini istiyor ve izin veriyorum.
Ben iyilik ve güzellikler yaşayan bir insan OLMAYA layığım.
Ben iyi ve güzel şeylere SAHİP OLMAYA layığım.
Ben iyi ve güzel şeyler YAPMAYA layığım.
 Çünkü seçim benim elimde, ve ben de bunları seçiyorum.
Kendime Mektup
  • Başlık : Kendime Mektup
  • Bir Kalemde Yazan :
  • Tarih/Saat : 11:04
  • Etiketler :
  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Sayfa Üstüne Zıpla