728x90 AdSpace

Sıcak Sıcak

1 Nisan 2014 Salı

İşte Başlıyorum #1

NE ZAMAN BÜYÜDÜĞÜMÜ BİLMİYORUM AMA

NASIL BÜYÜDÜĞÜMÜN CEVABI SENDE SAKLI...

Lise yıllarının ilk zamanı bilindiği gibi telaş içerisine girer aileler.Sanki çocuklarını ilk defa okula yazdırıyorlarmış gibi, ufak bir koşuşturmaca başlar. "Sınavı kazanamadı ne yapsak,hangi okula göndersek, şu okulun hocaları iyimiş diğerleri serseri dolu..."
Neyseki bu karmaşaların içinde sonunda bir okula yazdırmayı başardılar bizimkiler beni.Yalnız yazdırdıkları okul kendi mahallemde değildi ve kayıt işlemleri için biraz! uğraştırdılar.
Sen de onları daha ilk cümlemde hatırlayacaksın...
Ben her okulda gördüm ve tanık oldum belki hatta sende tanıyo olabilirsin.Kimden mi bahsediyorum? Tabi ki "Okul Aile Birliği"nden.Şu yaşa geldim bunların ne iş yaptığıyla alakalı hala bir bilgim yok.Bildiğim kadarıyla sadece okul kayıt dönemlerinde ortaya çıkıyolar ve daha sonra diğer kayıt dönemine kadar inzivaya çekiliyorlar.Ama "Okul Aile Birliği"nin en iyi yaptığı kıyak(!) "Bağış" ya da bağış adı altında toplanan hatta senden zorla alınan para. Baha ne olarak da her sene aynı şeyleri söylerler: İki temel baheneyi söyleyeyim:
1)Duvarları yeni boyattık.
2)Sıraların üzerlerini temizlettik. vb.
daha da ekleyebiliriz bunlara eskiden bilgisayar aldık falan diyorlardı ama artık o yalan pek tutmuyo herhalde.
Bu Okul Aile Birliği bizden parayı cukkladı.Daha sonra da kayıt işlemleri için vesikalık,ilkokul dosyası vs. şeyler istendi.Herşeyi hazır ettik ki..
Taa Daaa, müdür yardımcısı ne dese beğenirsin. "Fotokopi makinemizin kağıdı bitti.1 top A4 kağıt alıp gelin." hayddaaaa.Bizimkilerde illa beni buraya yazdıracaklar ya adamlar ne isterlerse yapıyolar gıkları çıkmıyo gariplerin. Aradan çok geçmeden babam elinde 1 Top A4 kağıdıyla geldi ve sonunda nihayet ohh bee diyerek kayıt işlemlerini tamamladılar.

Ben okula kayıt olduğum gün anlamalıydım aslında. Lise dönemimin diğer öğrencilerden kesinlikle farklı olacağını.
Ama anlamamıştım...


Uzunca yazılmış bir kitabın daha ilk başındasın.DEVAM EDECEK...

İşte Başlıyorum #1
  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Sayfa Üstüne Zıpla