728x90 AdSpace

Sıcak Sıcak

22 Şubat 2014 Cumartesi

Anlayamıyorum Bu Kızları: Vol1

Bazen bu kızları hiç anlamıyorum. (Kızları derken hepsini değil, bir kısmını anlamıyorum) Nerede böyle kro herif var, yanında taş gibi kız var.
Nerede böyle öküz laftan anlamayan mal var, yanında çıtı pıtı bir kız var.
Nerede böyle yakışıklı entellektüel fakir ama gururlu bir genç var, yanında bizim Kamil Abi var.

Nerede böyle genç, zeki, düşünceli, mantıklı, anlayışlı üçgen vücutlu, uzun boylu bir erkek var , yanında yine genç, zeki vs vs gibi kriterlerin birkaçına sahip başka bir erkek var.
Yolda çok güzel bir BMW görüyorum. Şoföre bakıyorum boynunda altın kolye, elinde kurtlar vadisi yüzüğü, tipine baksan çay bile demlemezsin o derece çirkin. Arabadan da "Batsın bu dünya" şarkısı yükseliyor. Yan koltuğa bakıyorum her genç erkeğin hayallerini, fantezilerini süsleyebilecek bir hatun var.
Hayır benim tek eksiğim o herifin altındaki 4.3sn'de 100km/sa hıza ulaşan, güneşte parıl parıl parıldayıp insanın gözlerini kamaştıran, 135bin dolarlık araba mı? Lan fazlam var benim. Bir kere uzun boyluyum (gerçi perde asmaktan başka bir halta yaradığı yok). Boynumda altın kolyeyle de dolaşmıyorum (sanırım bu bir eksik ama neyse).
Yazıyı okurken düşündüm de ben olsam o herifin arabasında olurdum lan.
Buradan kro olup da parası olanlara sesleniyorum. Benim ne eksiğim var lan o kızdan? Gencim, zekiyim, düşünceliyim, mantıklıyım... :((

Anlayamıyorum Bu Kızları: Vol1
  • Başlık : Anlayamıyorum Bu Kızları: Vol1
  • Bir Kalemde Yazan :
  • Tarih/Saat : 07:35
  • Etiketler :
  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Sayfa Üstüne Zıpla